Ν. Καραμολέγκος

Συνάδελφοι Το παρακάτω κείμενο έστειλα στον Πρωθυπουργό μαζί με το σχέδιο υπόμνηματος (διαμορφωμένο ανάλογα)
ΚΑΛΟ ΑΓΩΝΑ ΠΑΛΙ.

Αξιότιμε Κ. Πρωθυπουργέ.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΣΑΣ ΛΕΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΓΡΑΦΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ, ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΜΟΥ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕΤΕ ΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΝΤΑ.

- Σας γράφω τα παρακάτω για να εκτονωθώ, γιατί με πνίγει το δίκιο μου, για να καταλαγιάσει η οργή μου, για να απαλύνω λίγο την ξεφτίλα στην οποία με αναγκάζετε, για να τα πω σε κάποιον ,,,Ηγεμόνα (έτσι πια σας νοιώθω, και δεν το λέω για Αντιπολιτευτικούς λόγους, κάθε άλλο).

- Είμαι από τους 601 απολυμένους (προς συνταξιοδότηση) από τον ΟΤΕ, που με το έτσι θέλω ο κ. Υπουργός μας, μας άφησε μετέωρους άγνωστο για πόσο.

- Δεν θα σας κουράσω με τις λεπτομέρειες (θα τις ξέρετε άλλωστε) μόνο να σας ρωτήσω: γιατί αποφασίσατε να καταρρακώσετε την τιμή και την αξιοπρέπεια 601 οικογενειών και να τους εξοντώσετε;

- Γιατί αφού αντιμετωπίζετε ένα πρόβλημα δεν στοχεύετε εκεί που πρέπει για τη λύση του; Και λύση βέβαια δεν είναι η αναβλητικότητα των αποφάσεων και η διαιώνιση των προβλημάτων των 601 Ομήρων.

- Που είναι η δικαιοσύνη, όταν στη διαμάχη σας με τον πρώην εργοδότη μας για να ..ισοφαρίσετε;.. χτυπάτε εμάς;

- Που είναι η δικαιοσύνη, όταν με το νόμο (3762/2009 ) με βγάζετε στη σύνταξη και μετά δεν μου τη δίνετε, αναγκάζοντας με να ψάχνω για δανεικά για να ζήσω την οικογένεια μου;

- Που είναι η δικαιοσύνη, όταν μου στερείτε αυτά που δικαιούμαι αν και ξέρετε πολύ καλά ότι, σαν μισθωτός, έχω πληρώσει μέχρι τελευταίας δραχμής το χρέος μου προς την Πολιτεία;

- Τι δικαιολογίες μου προτείνετε να πω στα (3) παιδιά μου που τα μεγάλωσα με κενές (όπως τις νοιώθω τώρα) έννοιες όπως: Κοινωνική Δικαιοσύνη, Ισότητα, Σεβασμό στους νόμους και στους συνανθρώπους τους, και τόσα άλλα;

Μήπως θα ήταν καλύτερα να τους διδάξω το νόμο της Ζούγκλας για να επιβιώσουν τουλάχιστον αυτά;

- Εχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί η Νεολαία ακολουθεί τον δρόμο της Απόρριψης των κομμάτων και της αντίστασης σε κάθε μορφή Εξουσίας;

- Κ. Πρωθυπουργέ θα μπορούσα να γράφω ώρες όμως δεν θα σας κουράσω άλλο (Σας στέλνω ένα συνοπτικό υπόμνημα με την περίπτωση μας)

- Μην περιμένετε όμως να δείτε ακραία τραγικά γεγονότα για να δώσετε λύσεις.

- Μην συνεχίζετε να παίζετε στο ίδιο έργο με το σενάριο που παραλάβατε. Αλλάξτε το, αυτό άλλωστε περιμένουμε από εσάς.

- Μη απαντήσετε. Αφουγκρασθείτε μόνο λίγο τους αποκάτω και προσπαθήστε να αποδώσετε Δικαιοσύνη, για την οποία έχετε παλέψει και Εσείς και ο Πατέρας σας.


Με Εκτίμηση


Νίκος Καραμολέγκος

Αγρός – Πάγος

84100 ΣΥΡΟΣ

22810-43977

nikosk45@gmail.com

Προς : gpapandreou@parliament.gr

Ανακ.: loverdos@hol.gr, loverdos@parliament.gr

g_koutroumanis@yahoo.gr

spyroskouvelis@parliament.gr

p.rigas@parliament.gr