Γ. Κωνσταντινόπουλος

(παρακαλώ αν μπορείτε να το αναρτήσετε το στο ιστολόγιο)
(ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΚΟΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΔΡΑΜΑΤΙΚΕΣ, δεν μας μένει τίποτα άλλο στη δύση μας..)
ΜΟΝΟΝ ΕΤΣΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ, εφόσον δεν κατανοούν σε τι τρέλλα μας έριξαν.
ΕΝΑΣ ΟΜΗΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 600ους του ΟΤΕ
(απολυμένος από τον ΟΤΕ με εθελουσία, χωρίς ΜΙΣΘΟ, χωρίς ΣΥΝΤΑΞΗ, χωρίς ΑΣΦΑΛΙΣΗ, χωρίς ...μέλλον εξαιτίας των αποφάσεων σας)
(είμαι ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ, ΘΥΜΩΜΕΝΟΣ, ΟΡΓΙΣΜΕΝΟΣ, ΘΛΙΜΜΕΝΟΣ και ΑΠΟΣΒΟΛΩΜΕΝΟΣ!!!!!!)
Κύριοι Υπουργοί,
Ύστερα από το διορισμό μου στον ΟΤΕ (1977) δεν έλειψα από τον ΟΤΕ ούτε ώρα!!! Για 32 χρόνια τον υπηρέτησα πιστά.
Σε ηλικία μεγαλύτερη των 51 ετών, η ΠΟΛΙΤΕΙΑ με νομοθεσία του 2009, μου είπε ότι αν επιθυμώ μπορώ να ενταχθώ σε πρόγραμμα εθελουσίας (συνέχεια της μεγάλης εθελουσίας του 2005, που και σε εκείνη έπρεπε να ενταχθώ, αλλά τα σχέδια του ΟΤΕ και της τότε κυβέρνησης δεν επέτρεψαν)
Με βαριά καρδιά, μετά την άλωση του ΟΤΕ από τους ανθρώπους της ...ΑΓΟΡΑΣ και τα νεοφιλελεύθερα σενάρια πώλησης, αποφάσισα να φύγω.
Το κόστος της εθελουσίας μου θα το πλήρωνε ο ΟΤΕ. (σαν εργαζόμενος και μισθωτός με ενδιέφερε άμεσα αυτό).
Σε εφαρμογή της εθελουσίας αποχωρίσαμε 601 άτομα (ουρά της μεγάλης εθελουσίας). Όλοι μας έχουμε διοριστεί το 1976 και 1977. Δηλαδή έχουμε πάνω από 32 χρόνια δουλειάς και δεν είμαστε ούτε 40άρηδες, ούτε έχουμε 15 ή 20 χρόνια δουλειάς όπως κάποιοι κακέντρεχα διαδίδουν.
Σήμερα με την απόφασή σας ΥΠΟΥΡΓΕ ΛΟΒΕΡΔΕ,
(με το να μην υπογράφετε την ΚΥΑ για τους 600 του ΟΤΕ)
με κρατάτε ΟΜΗΡΟ,
χωρίς μισθό, αφού ο ΟΤΕ με έχει απολύσει,
χωρίς σύνταξη, αφού δεν μου τη χορηγείτε,
ΧΩΡΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗ, γιατί δεν είμαι ούτε εργαζόμενος ούτε συνταξιούχος,
τί είμαι τέλος πάντων είμαι;
Η διαμάχη σας με τον ΟΤΕ με ενδιαφέρει. Aν είναι να πληρώσει ο ΟΤΕ και άλλα ποσά, είμαι ΜΑΖΙ ΣΑΣ.
ΑΝΘΡΩΠΟΘΥΣΙΑ 600 εργαζομένων, γιατί γίνεται;
Αν δικαιούμαι (που τη δικαιούμαι) σύνταξη, χορηγείστέ τη μου.
Αν δεν δικαιούμαι σύνταξη, γιατί κάποιοι έκαναν λάθος, να γυρίσω στη δουλειά μου και η ηθική επιβάλλει να ρυθμίσετε άμεσα την επιστροφή μου με τις αποδοχές που έχασα και είχα όταν απολύθηκα.
Το να γίνω μπαλάκι, σε δικαστική διαμάχη σας με τον ΟΤΕ, δεν νομίζω ότι περνά από τη σκέψη κανενός λογικού ανθρώπου. Το αποτέλεσμα της διαμάχης σας δεν έχει αντικείμενο εμένα, αλλά ένα διαδικαστικό θέμα.
Προς το παρόν ζητάω το..... ΕΛΕΟΣ του "Ηγεμόνα", για το συνάδελφό μου εκείνον που εξάντλησε το εφάπαξ σε δύο ταξίδια του στο εξωτερικό, για σοβαρότατο πρόβλημα υγείας της γυναίκας του και σήμερα είναι χωρίς ευρώ, για το συνάδελφό μου εκείνο που δεν έχει κανένα άλλον πόρο και μεγαλώνει παιδιά με φροντιστήρια.
Δεν ξέρω αν οι συνεργάτες σας θα σας δώσουν το μήνυμά μου, ελπίζω να το κάνουν, εκείνο που ξέρω είναι ότι αυτό που περνάνε 600 οικογένειες, δεν έχει ματαγίνει.

Σας ευχαριστώ


Υ/Γ. Σοβαρότατη εγχείριση που πρέπει να κάνω, την αναβάλω εξαιτίας αυτής της εκκρεμότητας, γιατί είμαι ανασφάλιστος.
Πιστεύω ότι κάποιο πρωί θα ξυπνήσω και θα νιώσω ότι ήταν ΕΦΙΑΛΤΗΣ αυτό που ζω και όχι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.


Γιάννης Κωνσταντινόπουλος
Ψαρών 37, Αγία Παρασκευή
210-6080777
6978-441009