Γιάννης Πορφυράκης

Φιλοι και συν-αδελφοι 600.οσιοι
Ειμαι και εγω ενας απο τους τελευταιους που με την πολυποθητη αποφαση γυρισαν σελιδα στη ζωη τους.
Θελω να καταθεσω τη χαρα μου και να εκφρασω την απεραντη ευγνομοσυνη μου στα παιδια της επιτροπης και σε ολλους τους συναδελφους που προσφεραν στον αγωνα μας τοσα χρονια τωρα.Κερδισαμε μια μαχη εναντια στην αδικια-στην αναλγησια των κυβερνησεων-στην ελειψη ευαισθησιας της δικαιοσυνης και στην παραπλανηση στης κοινης γνωμης.
Ομως συναδελφοι νομιζω αξιζαμε αυτη την αυνοικη καταληξη.Υπηρετησαμε την κοινη ωφελεια πολλα χρονια με αντιξοες συνθηκες και σε βαρος της υγειας μας για πολλους.

Συναδελφοι θελω ακομα να αναφερω ενα προβλημα που εχω σχετικα με τη προυπηρεσια εκτος ΟΤΕ.
Ισως αυτο ενδιαφερει και αλλους εκτος απο εμενα.
Την προυπηρασια μου ( ΙΚΑ 18 μηνες ) την καταθεσα με προτοτυπη βεβαιωση και αιτηση στη διευθυνση ανθρωπινου δυναμικου.
Στο εντυπο Σ1 ομως του ΙΚΑ δεν την ανεφερα γιατι μου ειπαν οτι δεν θα παιξει ρολο αφου φευγω με το νομο της εθελουσιας και οχι με διαδοχικη ασφαλιση.
Ετσι τωρα το 18μηνο δεν αναγραφεται στην συνταξιοδοτικη αποφαση με αποτελεσμα να μην μπορω να παρω απο την διευθηνση αποζημειωσεων του ΟΤΕ τα χρηματα (5.000 Ε)
Απο το ΙΚΑ μου ειπαν οτι πιθανον να χρειαστει επαναπροσδιορισμος της συνταξης.
Ομως ποσο θα κρατησει αυτο και τι θα αλλαξει στη συνταξη?
Θα ανεβω στην αθηνα να το ξεκαθαρισω και θα ενημερωσω το blog.

Συναδελφοι οτι και αν προκυψει ευχαριστω το θεο και την τυχη μας.Σας ευχομαι υγεια και να σας χαιρεται η οικογενεια σας για πολλα-πολλα χρονια.
Οποιος ελθει στα χανια το σπιτι μου ειναι παντα ανοιχτο για ολλους σας.Θα χαρω να πιουμε κρασι και να γνωριστουμε απο κοντα.

Σας ευχαριστω,
ΠΟΡΦΥΡΑΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
ΤΑΥΡΩΝΙΤΗΣ-ΧΑΝΙΩΝ
ΤΗΛ.6974886500