Κώστας Μανατάκης

Συνάδελφοι συνταξιούχοι(ναι ναι με όλη την σημασία της λέξης πια)

Εχω κι εγώ στα χέρια μου την εντολή είσπραξης από τις 23 ιουνίου μια μέρα άτυχη και συνάμα τυχερή
ξημερώματα 23 ιουνίου ένας κολικός με έστειλε σφαδάζοντας στο νοσοκομείο όπου έμεινα για 7 ολόκληρες μέρες μιας και τα νεφρά μου υπολειτούργησαν με αποτέλεσμα να μην μπορούν να μου κάνουν τις εξετάσεις που έπρεπε...περιττό να σας πω, πως το μόνο που ζήτουσα από τους δικούς μου μέσα στους πόνους μου(μιλάμε ούτε παυσίπονα ούτε ενέσεις τίποτα δεν με έκανε καλά,αύπνος και χωρίς να τρώω όλες τις μέρες)ήταν φωτοτυπίες από την σελίδα του μπλογκ...είχε φτάσει η 26 ιουνίου αλλά στο μπλόγκ δεν σάλευε φύλλο...με είχαν ζώσει τα φίδια όπως καταλαβαίνετε...δεν μπορεί σκεφτόμουνα.. να συνεχιστεί κι άλλο η ατυχία μου?...και τότε μου φέρανε τα πρώτα χαρούμενα μηνύματα από τους υπόλοιπους 200 συναδέλφους...
περιττό να σας πω ότι μόλις βγήκα από το νοσοκομείο εντελώς καλά πλέον, έγινα...Λούης!! τρέχω στο κουτί αλληλογραφίας με μεγαλή αγωνία...πρώτος φάκελλος από την εφορία με επιστροφή φόρου,δεύτερος φάκελλος...ωωω ναι!!!!! η πολυπόθητη επιστολή με την απόφαση συνταξιοδότησης και τον κωδικό πληρωμής,και άλλη μια με το αντίστοιχο "χαρτάκι πληρωμής"....το πως ένοιωσα το ξέρετε όλοι σας φάνταζομαι!!...

Τώρα λοιπόν που συνήλθα καλά θέλω να πω κι εγώ τις ευχαριστίες μου προς....

ΣΤΟΝ ΚΑΠΤΑΙΝ ΔΗΜΉΤΡΗ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ

ΣΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΡΗΓΟΡΗ ΣΤΟΓΙΑΝΝΗ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΚΟΥΡΑΣΤΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΙΟΙ ΜΟΧΛΟΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑΣ....ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΣΑΝ ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΟΥ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΟΤΙ ΚΑΝΑΝΕ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΥΦΟΣ ΚΑΙ ΗΘΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΔΩΣΕ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥΣ... ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΑΝ ΤΗΝ ΤΡΙΜΕΛΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Ν.ΒΑΛΗΣ, Γ.ΚΩΤΕΛΟΣ.
ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΔΟΥΛΕΨΑΝ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΣΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΘΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ...

Εύχομαι σε όλους να είσαστε υγιείς να έχετε χαρούμενες και ευτυχισμένες οικογένειες και να περάσετε όσο καλύτερα γίνεται και για πολλά πολλά χρόνια τον συντάξιμο βίο σας Μόλις τελειώσουμε και με το επικουρικό προτείνω να κάνουμε μια συζήτηση για το μέλλον του μπλόγκ...
να μην το αφήσουμε να σιγήσει και να ερημώσει...πχ να ξεκινήσουμε ανταλλαγές για χόμπυ που κάνουμε και να συζητάμε πάνω σε αυτά,να διοργανώσουμε κάποιες εκδρομές,θέματα που θα μας απασχολούν κλπ.... Ελπίζω μόνο να αντέχει ο Δημήτρης η να προτείνει τρόπους διαχείρησης του μπλόγκ αν για κάποιο λόγο θέλει να κάνει κάποια διαλείμματα, γιατί σίγουρα είναι και κουραστικό να είσαι συνεχώς πάνω από μια οθόνη...

Ολα αυτά είναι απλά σκέψεις μου....
ΝΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ

ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΝΑΤΑΚΗΣ
ΚΑΣΤΕΛΙ ΚΙΣΑΜΟΥ ΧΑΝΙΩΝ
manako@otenet.gr