Αποστόλης Μοσχοβίδης

Θα ήθελα και γώ με την σειρά μου να απευθύνω θερμά και ειλικρινά ευχαριστώ από την καρδιά μου σε όσους βοήθησαν και ιδιαίτερα στην επιτροπή μας και στον φίλο Γιώργο Θαλασσινό στην προώθηση του δίκαιου αιτήματος μας. Το κοινό μας πρόβλημα σφυρηλάτησε δεσμούς φιλίας και εκτίμησης ανάμεσά μας.


Να μην χαθούμε όμως.

Το blog να γίνει σημείο συνάντησης μας.

Μπορούμε, με εργαλείο το blog, να διευρύνουμε και άλλο τις συναδελφικές και φιλικές μας σχέσεις πχ

· να ανταλλάσουμε μεταξύ μας προϊόντα (εγώ σου στέλνω το κρασί που εγώ φτιάχνω, εσύ μου στέλνεις το λάδι που εσύ παράγεις)
· να φιλοξενούμε ο ένας τον άλλον στα εξοχικά μας, (ή να παραχωρούμε αμοιβαία τα εξοχικά μας για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα)
· να ανταλλάσουμε απόψεις για τυχόν κοινά ενδιαφέροντα που έχουμε (κυνήγι, ψάρεμα, συλλογή μανιταριών, κλπ,)
· να οργανώνουμε και να πηγαίνουμε μαζί εκδρομές
· να γίνουμε συνεταίροι σε κάποια εταιρεία που θα συστήσει κάποιος που έχει μία καλή ιδέα και απαιτούνται μεγάλα κεφάλαια για την ίδρυσή της
· κλπ.
μα πάνω απ όλα καλοφάγωτη η σύνταξη σύντροφοι.
Κάλιο τα μελλούμενα να είναι καλύτερα από τα περασμένα.

Αποστόλης Μοσχοβίδης
Λάρισα
Τηλ.6974 640785