Α. Παπαθανασίου

Συνάδελφοι, ονομάζομαι Παπαθανασίου Αθανάσιος και αποχώρησα από την υπηρεσία μου τον ΟΤΕ Κατερίνης στις 24/06/2009.
Στις 05/05/2010 πήρα τηλέφωνο στην υπηρεσία για να ρωτήσω την πορεία της συνταξιοδότησής μας και η κοπέλα μου απάντησε ότι δεν έχω υποβάλλει την αίτηση Σ1 για απονομή σύνταξης γήρατος. Πράγματι δεν την είχα υποβάλλει γιατί κανείς δεν μου το είπε και δεν έχει καμμία σημασία τώρα να ψάχνω για την αιτία.
Στις 11/05/2010 αφού συγκέντρωσα όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά του Σ1 τα υπέβαλλα ο ίδιος στο στο γραφείο Γ9 στο ΙΚΑ της Απ. Παύλου 12 στο Μαρούσι. Η αρμόδια υπάλληλος του Γ9 μου είπε ότι η σύνταξή μου θα βγει σε 4 με 5 μήνες.
Η υπάλληλος στον 4ο όροφο του ιδίου κτιρίου μου είπε ότι θα βγει γρηγορότερα. Αν κάποιος με οποιοδήποτε τρόπο μπορεί να βοηθήσει ας το κάνει. Αν δεν είχα άμεση ανάγκη τα χρήματα δεν θα έγραφα στο blog.
Εδώ θα ήθελα να ευχαριστήσω τους συναδέλφους εκείνους που ασχολήθηκαν με το θέμα μας και μας ενημέρωναν κάθε τόσο για την πορεία του θέματός μας ανεξάρτητα από το δικό μου προσωπικό θέμα.
Ευχαριστώ και πάλι.
Παπαθανασίου Αθανάσιος τηλ. 2351074414