Λευτέρης Μελιγδής

Συνάδελφοι,

Απείχα από το blog, και γενικά από την τακτική επικοινωνία, λόγω σοβαρών προβλημάτων υγείας, δικών μου ανθρώπων.
Εχοντας διαβάσει όλα τα σχόλια, θα ήθελα κι εγώ με τη σειρά μου, να ευχαριστήσω, τον Γιώργο, τον Δημήτρη, τον Γρηγόρη, και όλα τα παιδιά που έτρεξαν και μόχθησαν υπερασπίζοντας τα δικαιώματά μας, και στηρίζοντας την επικοινωνία μας.
Εχω κι εγώ εισπράξει τα χρήματα της βασικής σύνταξης, και επιτέλους νοιώθω πως μπορώ να πάρω μια βαθειά ανάσα, μετά από τόσους μήνες ανασφάλειας, ειδικά με τις σημερινές οικονομικές συγκυρίες.
Δεν έχω προβεί σε καμία ενέργεια διεκδίκησης, πράγμα που σημαίνει πως έχω ήδη χάσει κάποιες προθεσμίες, αλλά θα έρθω σε επικοινωνία με συναδέλφους που γνωρίζουν για να ενημερωθώ καλύτερα.
Ενα σοβαρό θέμα για μένα, είναι αν με συμφέρει πια, η εξαγορά χρόνου, που έχω ήδη ζητήσει από το Επικουρικό Ταμείο, μετά τον νέο ασφαλιστικό νόμο, και τις εξαγγελίες του υπουργού για πλαφόν.

Σας εύχομαι υγεία, και να περνάτε καλά.
Ελπίζω να τα πούμε σύντομα, από κοντά.

Λευτέρης Μελιγδής
Lefteris.rio@gmail.com
6979228992