Παπαθανασίου Αθανάσιος

Συνάδελφοι ονομάζομαι Παπαθανασίου Αθανάσιος.
Απολύθηκα από τον ΟΤΕ Κατερίνης στις 24/06/2009 και νομίζω ότι είμαι ο μοναδικός που δεν συνταξιοδοτήθηκε ακόμη. Θα προσπαθήσω να σας εξηγήσω το γιατί.
Στις 05/05/2010 ο συνάδελφος και προιστάμενός μου Δημήτριος Παππάς ο οποίος απολύθηκε την ίδια μερα με μένα μου τηλεφώνησε και μου είπε να επικοινωνήσω με το ΙΚΑ για να βεβαιωθώ ότι θα πληρωθώ στις 28/05/2010. Το ΙΚΑ μου απάντησε ότι δεν είχα υποβάλλει το έντυπο Σ1 με αποτέλεσμα ακόμη και σήμερα 24/06/20010 να μην είναι σε θέση να μου πουν πότε θα πληρωθώ. Η πίεση που υφίσταμαι εγώ και η οικογένειά μου στον οικονομικό και κυρίως στον ψυχολογικό τομέα χωρίς να υπερβάλλω είναι τεράστια.
Μετά το σοκ της αρνητικής απάντησης από το ΙΚΑ και αφού υπέβαλλα ο ίδιος προσωπικά στις 11/05/2010 στο ΙΚΑ της Απ. Παύλου 12 προσπάθησα να καταλάβω τι έκανα λάθος.
Πήρα τηλέφωνο τον κ. Παππά και τον ρώτησα γιατί δεν με ενημέρωσε. Με κάτι μισόλογα μου είπε ότι έπρεπε να είχα ενημερωθεί από την Γραμματεία μας που είναι στη Θεσσαλονίκη και μου είπε ότι κάτι είχαμε συζητήσει για το Σ1. Αν είναι δυνατόν!!! "Υπεύθυνη είναι η Γραμματεία" μου είπε "εγώ δεν φταίω σε τίποτα:" και φάνηκε να τον καθυστερώ ενοχλητικά, γιατί ...ήθελε να πάει στο Γυμναστήριο. Τον Ιανουάριο του 2009, αν θυμάμαι καλά,βρήκα έξω από το Ταμείο μου ένα πορτοφόλι με μερικές χιλιάδες ευρώ. Σε συνεργασία μαζί του, φρόντισα να βρεθεί ο κάτοχος του πορτοφολιού. Τότε ο κ. Παππάς κάλεσε ένα γνωστό του δημοσιογράφο και φωτογραφήθηκε μαζί μου. Η φωτογραφία και τα σχετικά κείμενα δημοσιεύθηκαν στον τοπικό τύπο και στο διαδίκτυο.
Βασανίζομαι μέρες τώρα και ιδίως νύχτες (νύχτα είναι ακόμη και τώρα που γράφω) να καταλάβω το γιατί. Είμαι πλέον πεπεισμένος ότι συνειδητά μου το απέκρυψε αλλά γιατί? Ειναι απίστευτο το ηθικό ανάστημα του ανδρός.
Συνάδελφοι τα γράφω αυτά γιατί πιστεύω πως απευθύνομαι σε ανθρώπους που έχουν την αγωνία για το μέλλον των παιδιών μας.
Η ζωή συνεχίζεται.
Ποιο μέλλον όμως μπορούμε να δώσουμε στα παιδιά μας, όταν δεν μπορούμε να συγκρατήσουμε τα κατώτερα ένστικτά μας? Αλήθεια συνάδελφοι είμαστε ενωμένοι? Είμασταν ποτέ ενωμένοι? Μπορούμε έτσι να αντιμετωπίσουμε την οποιαδήποτε κρίση?
Τα γράφω αυτά γιατί πιστεύω ότι απευθύνομαι σε προβληματισμένους γονείς και όχι σε μία ομάδα βολεμένων.
Εγώ και η οικογένειά μου θα κάνουμε υπομονή.
Σας ευχαριστώ για τη φιλοξενία
Παπαθανασίου Η. Αθανάσιος
τηλ. 6973853722