Δημήτρης Τσιάκαλος

Συνάδελφοι γεια σας

Είμαι ένας από τους ευτυχείς ήδη συνταξιοδοτηθέντες. Πρέπει να ευχαριστήσω κι εγώ όλους όσους συνέβαλαν σ’αυτό. Την επιτροπή, και τους συναδέλφους που αφιέρωσαν κόπο και χρόνο για να ξεπερνιούνται τα κάθε λογής εμπόδια και ενημέρωναν κι όλους εμάς για τις εξελίξεις στο θέμα μας.
Σε ότι αφορά το blog, μου έγινε συνήθεια όταν ανοίγω τον υπολογιστή, πριν από οτιδήποτε άλλο, να μπαίνω να βλέπω αν υπάρχει καμιά καινούρια ανάρτηση. Αυτή η συνήθεια δύσκολα θα με εγκαταλείψει..
Για το θέμα της δήλωσης του εφάπαξ, στην περίπτωσή μου ίσχυσαν αυτά που αναφέρει ο συνάδελφος Νίκος Αντωνόπουλος. Στη φετινή φορολογική δήλωση έβαλα όλο το ποσό στον κωδικό 659 και μου έστειλαν εκκαθαριστικό έκτακτης οικονομικής εισφοράς με την εξής όμως επισήμανση:

«Σε περίπτωση που στα αυτοτελώς φορολογούμενα εισοδήματα περιλαμβάνονται αποζημιώσεις, εφάπαξ παροχές ταμείων κλπ της παρ.1 άρθρ.14 και της περίπτ.γ παρ.4 άρθ.45 του ΚΦΕ, Παρακαλούμε να απευθυνθείτε στην ανωτέρω ΔOY με τα σχετικά παραστατικά, προκειμένου να επαναπροσδιορισθεί το ποσό της έκτακτης εισφοράς»

Πήγα λοιπόν στην εφορία και έκανα μια αίτηση για επαναπροσδιορισμό του ποσού, μαζί με μια φωτοτυπία της ειδοποίησης και της βεβαίωσης που μας έδωσε ο ΟΤΕ και μου είπαν ότι θα βγει νέο εκκαθαριστικό και δεν θα πληρώσω τίποτα.
Εύχομαι υγεία σε όλους και καλοφάγωτη η σύνταξη, αλλά να μην μικρύνει τόσο που να γίνει πολύ ευκολοφάγωτη..

Δημήτρης Τσιάκαλος
tsiakalos@gmail.com