Ν. Τσαμαδός

Πολύ ενδιαφέρουσες οι σκέψεις που κατέθεσε ο συνάδελφος Αποστόλου.

Άνοιξαν νέοι δρόμοι στις σκέψεις μου στο θέμα ‘εθελουσία’.

Ο ψυχολόγος που επισκέφτηκα για να με βοηθήσει στο άγχος, την ανησυχία και την αδυναμία να οργανώσω το μέλλον μου , μου έδωσε τις παρακάτω συμβουλές:

- Να μη αφήνω πολύ καιρό εκκρεμότητες στην ζωή μου.

- Να μην αφήνω τους άλλους να αποφασίζουν για μένα και να περιορίζουν τις όποιες δραστηριότητες μου και το μέλλον μου.

Τίποτα από τα δυο δεν γίνετε μέχρι τώρα! Μπορούν όμως να γίνουν όλα παίρνοντας μόνος τις αποφάσεις χωρίς να περιμένω κάτι από άλλους.

ΝΑΙ θα μείνω στον ΟΤΕ μερικά χρόνια ακόμα γιατί με συμφέρει το νέο ασφαλιστικό και γιατί με την υπάρχουσα κατάσταση είναι πιο ασφαλές να εργάζεσαι παρά να είσαι συνταξιούχος.

Με αυτό στο σκεπτικό, υπάρχουν 2 προβληματάκια που πάντα θα είναι στο μυαλό μου και θα με απασχολεί πάντα η πιθανή εκκρεμής εθελουσία.

- Η αίτηση που έχουμε κάνει πριν τρία χρόνια.

- Η δικαστική εκκρεμότητα.

Για να πάρω λοιπόν τα πράγματα στα χέρια μου και να μην περιμένω ΤΙΠΟΤΑ από κανένα σκέφτομαι τα παρακάτω:

Να κάνω αίτημα για να με ενημερώσει η υπηρεσία αν αυτή η αναπάντητη αίτηση ισχύει ακόμα. Σε περίπτωση που ισχύει ακόμα θα την αναιρέσω εγώ.

Να αποσυρθώ από την αγωγή που έχουμε κάνει κατά του υπουργείου και να μην χρειάζεται να περιμένω πότε κάποιος άλλος θα αποφασίσει για μένα.

Μετά από αυτά πιστεύω ότι ΕΓΩ ελέγχω πλέον την κατάσταση και δεν περιμένω από κάποιον άλλο να μου πει τι και πότε θα κάνω κάτι στη ζωή μου.

Δεν ανέχομαι άλλο να πληρώνω τα λάθη άλλων και να με εκμεταλλεύονται συνεχώς.

Θα φανεί ίσως τραβηγμένο αλλά τώρα ήρθε η ώρα να πληρώσουν και αυτοί που έκαναν τα λάθη, με χρήμα ,αϋπνίες ανησυχία , αίσθημα αποτυχίας…. Και θα γίνει αυτό αν σε συμφωνία με τα παραπάνω σε ενδεχόμενη επόμενη εθελουσία ΑΡΝΗΘΩ να συμμετέχω. Ίσως έτσι κάποιοι καταλάβουν τι σημαίνει να παίζεις με τις ζωές 700 ανθρώπων.

Σε περίπτωση πάντως νέας προσπάθειας να μας διώξουν από τον αγαπημένο μας Οργανισμό με νέα εθελουσία θα πρέπει να είναι περισσότερο ελκυστική για τους 50αρηδες , τουλάχιστον όσο είναι για τους 40αρηδες της Ολυμπιακής και να περιλαμβάνει και την αποζημίωση των 2 ετών ταλαιπωρίας που άδικα μας υπέβαλαν.

Τσαμαδός Νικόλαος