Στογιαννης Γρηγόρης

Καλημερα στον συμμαθητη μου Γιωργο Αλεξανδρακη στο "κολεγιο της Τουμπας Θεσσαλονικης ' και σε ολους σας.

Σημερα μίλησα με το Ταπ οτε για την μη αποστολη του 'χαρτιου ' απονομής συνταξης του τελευταιου τριμήνου και με ενημερωσαν οτι τα εκτυπώνει το ΙΚΑ και αμεσα θα αρχισει η αποστολη τους. Ας ελπισουμε οτι θα ειναι ετσι .

Ενα δευτερο θεμα που ειχα εγω και μαλλον και καποιοι αλλοι(εχουμε μιλησει στο τηλεφωνο ) που συμπληρωσαμε την 35ετια μας γυρω στον Ιουνιο Ιουλιο ειχαμε μια μειωση της ταξης των 250 ευρω στην συνταξη μας .
Μου ειπανε οτι αφορα το ταπ ασθενειας (5% +1% για καθε προστατευομενο μελος αν θυμαμαι καλα ) που μεχρι τοτε μας το πληρωνε ο ΟΤΕ.
Ειναι ενα ποσο της ταξεως των 549 ευρω( για μενα ) και αφορα μια μικρη συμμετοχης μας απο την ημερομηνια απολυσης μας μεχρι την ημερομηνια συμπληρωσης 35ετίας καθως και αναδρομικα των τελευταιων 4 - 5 μηνών που πλεον τα πληρωνουμε εμεις. Αυτο το ποσο θα κρατηθεί σε δυο δόσεις στο μηνα που ηδη μας περασε και σε αυτον που ερχεται .
Φυσικα δεν ηταν μεσα το 20 και 40% της κρατησης των ανω και κατω των 55ετών αν θα ειναι σε αυτο το μηνα !? αγνωστο ...

Αυτά και καλα να περνάτε
Στογιαννης Γρηγόρης
gstogiannis@yahoo.gr
Αθήνα 10-11-2011
(πονεμενος Ηρακλειδεας με μοτο ΗΡΑΚΛΗΣ ΣΤΑ ΕΥΚΟΛΑ ΗΡΑΚΛΑΡΑ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ, Συγνωμη αλλα εχουμε και τις αδυναμιες μας )

Υγ:1.Κοινοποιείται αυριο η νεα εγκυκλιος για τον Λογαριασμο νεότητας μολις μου το στειλουνε θα το αναρτησω στο blog μας
2. συγνωμη για το ατονο συστημα γραφης μου ..