Φαρσακόπουλος Γιάννης

Αγαπητοί συνάδελφοι ΚΑΛΗΜΕΡΑ

Είμαι και εγώ ένας από του τελευταίους 200 και πήρα το χαρτί της σύνταξης χθες Τετάρτη 23-06-2010. Επί τέλους τέλος στην αναμονή και την "αγωνία" μου, όπως φαντάζομαι και όλων όσοι βρίσκονται στην θέση μου.
Πέρα λοιπόν από τις ευχαριστίες σε όλους όσοι έτρεξαν όλο αυτό το διάστημα για το θέμα μας, και μας ενημέρωναν μέσω του blog, έχω και κάτι που θα ήθελα να το θέσω εις γνώση όλων επειδή αυτό που συμβαίνει με εμένα μπορεί να συμβαίνει και σε άλλους (το πιθανότερο).
Το θέμα έχει ως εξής:
Στην απόφαση συνταξιοδότησης που πήρα από το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ στην ανάλυση του συντάξιμου χρόνου εμφανίζεται σαν περίοδος στον στρατό 35-5-83 ~ 30-7-84 που αντιστοιχεί σε 1 χρόνο 1 μήνα και 29 μέρες. Εγώ όμως υπηρέτησα από 31-5-83 ~ 31-5-84, ενώ στο έγγραφο της ΥΠΟΔ. ΜΗΤΡΩΩΝ & ΠΑΡΟΧΩΝ προς το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ που μου κοινοποιήθηκε έχει σαν χρόνο στον στρατό 31-5-83 ~ 6-6-84 δηλαδή 1 χρόνος και 6 μέρες (οι 6 μέρες είναι το διάστημα από την απόλυσή μου μέχρι να παρουσιαστώ για δουλειά στην Αθήνα).
Τηλεφώνησα στο ΙΚΑ στο τμήμα του Κου Τριάμπελα για να δω αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα από αυτό και, μετά από έλεγχο, μου είπαν ότι την ημερομηνία 30-7-94 την πήραν από ένα έγγραφο που έχουν το οποίο είναι η απόφαση τοποθέτησής μου μετά την απόλυσή μου από τον στρατό, μαζί με άλλα άτομα, στον νέο τόπο υπηρεσίας.
Το λάθος στα παραπάνω είναι ότι στο ενδιάμεσο διάστημα εγώ εργαζόμουν κανονικά στον ΟΤΕ σε Αστικό Κέντρο της Αθήνας περιμένοντας την τοποθέτησή μου. Από όσο γνωρίζω οι χρόνοι για την απόφαση τοποθέτησης ήταν συνήθως μικροί (μερικές μέρες) στην περίπτωσή μου όμως, και λόγω εκλογών που έγιναν τότε, υπήρξε η μεγάλη αυτή καθυστέρηση. Σύμφωνα με όσα μου είπαν από το ΙΚΑ από αυτό το "λάθος" που έγινε δεν αλλάζει κάτι στην σύνταξή μου εκτός και αν υπάρξει κάποιο πρόβλημα με το επικουρικό ή τον ΟΤΕ.
Σε επικοινωνία μου με την ΥΠΟΔ. ΜΗΤΡΩΩΝ & ΠΑΡΟΧΩΝ του ΟΤΕ μου είπαν ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, ούτε με τον ΟΤΕ ούτε με το επικουρικό, αλλά όπως και να έχει εγώ κρατάω κάποια επιφύλαξη,
Μετά από αυτά και επειδή είναι πολύ πιθανό να συμβαίνει το ίδιο και σε άλλους (αν όχι σε όλους μας) καλό είναι να ελέγξουν όλοι τα 2 έγγραφα για να δουν αν υπάρχει αυτή η διαφορά και, αν χρειαστεί, να γίνουν οι όποιες ενέργειες.
Ευχαριστώ ξανά όλους όσους μόχθησαν για το θέμα μας και ιδιαίτερα τον Κο Στογιάννη που σε τηλεφώνημά μου με βοήθησε πρόθυμα να επικοινωνήσω με το ΙΚΑ για να ερευνήσω το θέμα.

Καλό Καλοκαίρι και καλοφάγωτη η σύνταξη σε όλους.

Φαρσακόπουλος Γιάννης
Καβάλα
Κιν. 6974640701