Ι. Κρητικίδης

Κ. Υπουργέ

Αντιλαμβάνομαι πλήρως τη δύσκολη κατάσταση που αντιμετωπίζετε στο Υπουργείο σας, όπως αντιλαμβάνομαι και τη δεινή θέση των ασφαλιστικών ταμείων. Εκείνο που επίσης γνωρίζω και φαντάζομαι πως αντιλαμβάνεστε και εσείς είναι πως σε καμιά περίπτωση δεν φταίνε οι εργαζόμενοι και οι ασφαλισμένοι στα ταμεία.

Ειδικότερα θέλω να σας αναφέρω το πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε εγώ και άλλοι 600 συνάδελφοι μου, πρώην υπάλληλοι του ΟΤΕ, που συνταξιοδοτηθήκαμε πρόσφατα (από 15 Ιουνίου μέχρι 15 Σεπτεμβρίου 2009) στα πλαίσια της μεγάλης εθελούσιας εξόδου στον ΟΤΕ τα προηγούμενα χρόνια. Συγκεκριμένα προσωπικά έχω απολυθεί από τις 3 Ιουλίου του 2009 και ύστερα από 33 χρόνια πραγματικής υπηρεσίας στον ΟΤΕ. Πίστευα πως σε ένα χρονικό διάστημα έξι επτά μηνών θα έπαιρνα τη σύνταξή μου, προκειμένου να ζήσω το υπόλοιπο της ζωής μου εν ειρήνη.

Τώρα με έκπληξη ακούω ότι θα έπρεπε να έχει γίνει καλύτερος υπολογισμός και να λάβει το ΙΚΑ μεγαλύτερo ποσό από αυτό που του παραχώρησε ο ΟΤΕ και θα πρέπει να καταβάλλει στο ΙΚΑ πάνω από εκατό εκατομμύρια ευρώ.

ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΩΣΤΑ.

Όμως εμείς σε τι φταίμε κύριε υπουργέ και δεν υπογράφετε την ΚΥΑ προκειμένου να πάρουμε τη σύνταξή μας? Γιατί να μη μπορούμε να ανταπεξέλθουμε στις οικονομικές μας υποχρεώσεις και να αναγκαζόμαστε (πολλοί από εμάς) να δανειζόμαστε για να ζήσουμε?

Πολύ καλά κάνετε και ζητάτε αυτά που εδικαιούτο το ΙΚΑ. Καλά κάνετε και τα διεκδικείτε. Μη χρησιμοποιείτε όμως εμάς σαν μέσο πίεσης στον ΟΤΕ και τον χειρότερο manager του ΟΤΕ τα τελευταία χρόνια. Δεν είναι σε καμιά περίπτωση ηθικό αυτό αλλά και δεν ανταποκρίνεται σε ότι ο Πρωθυπουργός έχει αναφέρει για το σεβασμό του κράτους προς τον πολίτη.

Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας και ευελπιστώ πως σύντομα θα έχω κάποια απάντηση και θα δώσετε λύση.

Ιπποκράτης Κρητικίδης

Παρασκευοπούλου 22

55133 Θεσσαλονίκη

salos@otenet.gr