Τσαμαδος Νικος

αγαπητοι συναδελφοι,

επισκεφτηκα σημερα το ΤΑΠ-ΟΤΕ για να λυσω το θεμα
που αντιμετωπιζουν πολλοι συναδελφοι οπως και εγω
της συνεχισης των αναδρομικων κρατησεων.
Οι υπαλληλοι εξυπηρετικοι παροτι ηταν Τεταρτη και δεν εξυπηρετουν κοινο. ΔΕΝ υπαρχει λαθος οπως ολοι νομιζαμε.
Απο το μηνα Ιουνιο και μετα αυξηθηκε ο φορος κατα περιεργο τροπο
στη δικη μου συνταξη, οσο ηταν και η αναμενομενη αυξηση.
Παραθετω τα δικα μου στοιχεια για να κρινετε μονοι σας.
Τα στοιχεια ιουλιου-αυγουστου που δεν εχουμε παρει ακομη
σε χαρτακια τα ειδα με τα ματια μου στον Η/Υ του ταμειου.



     ΑΝΑΔΡ
   ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ   ΦΟΡΟΣ
ΙΑΝ      0          138,09
ΦΕΒ    64,52       64,29
ΜΑΡ    64,52       64,29
ΑΠΡ    64,52       64,28
ΜΑΙ    64,51       64,29
ΙΟΥΝ    0             0   ο μηνας του λαθους εκτος απο τη συνταξη εκοψαν και το φορο
ΙΟΥΛ    0          129 ΑΥΓ      0          129

Η αυξηση φορου οφειλεται μαλλον στην καταργηση του οριου των 5000
αλλα δεν ειμαι βεβαιος γιατι η αυξηση της παρακρατησης φορου στη δικη μου
συνταξη ειναι μαλλον υπερβολικη.
Οποιος βρει αλλη εξηγηση ας ενημερωσει και τους υπολοιπους
αλλιως μονο καφετζου μπορει να δωσει απαντηση.


Τσαμαδος Νικος