Φωτάκος Κωνστ.

Για τον Λάγο Στέφανο έχω να πω τα εξής:Είχα κάνει και εγώ την ένσταση περίπου την ίδια χρονολογία με εσένα σύμφωνα με το υπόδειγμα του Ζέλιου.Μετά απο μερικούς μήνες μου έστειλαν μια επιστολή όπου μου ανέφεραν την ημερομηνία συζήτησης της ένστασής μου και με καλούσαν εάν μπορώ να παραυρεθώ διαφορετικά να τους στείλω ένα FAX όπου να αναφέρω ότι δεν δύναμαι να παραυρεθώ.Πράγματι τούς έστειλα το FAX και τους ζήτησα να μου ανακοινώσουν την απόφασή τους καθώς και το σκεπτικό αυτής.Πριν ένα μήνα πήρα την απάντησή τους στην οποία μου γράφουν ότι απέρρηψαν την ένστασή μου επειδή και μόνο ήταν ΕΚΠΡΟΘΕΣΜΗ χωρίς να εξετάσουν την ουσία και ότι έχω δύο μήνες προθεσμία να προσφύγω δικαστικά.Tην ένστασή μας όμως δεν καθυστερήσαμε να την κάνουμε,απλώς περιμέναμε να πάρουμε το χαρτάκι της σύνταξης.Σε συμβουλεύω λοιπόν να παραστείς στην συζήτηση και εάν θέλεις ενημέρωσέ μας.
Φωτάκος Κωνστ. 6977463537
kostasfot@windowslive.com