Θεόδωρος Μακρής

ΠΡΟΣ: Τον Αξιότιμο Αναπληρωτή Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης
κ.κ. Κουτρουμάνη Γεώργιο

Κύριε Υπουργέ,

Είμαι συνταξιούχος του ΤΑΠ – ΟΤΕ με την δεύτερη εθελούσια που έκανε ο ΟΤΕ το 2009 και είμαι κάτω των εξήντα ετών. Έχω δύο παιδιά που σπουδάζουν εκτός τόπου μόνιμης κατοικίας μου. Είχα στην υπηρεσία μου τριάντα δύο πραγματικά χρόνια και με νόμο της πολιτείας , για να διευκολύνει την ευκολότερη πώληση του ΟΤΕ και όχι βέβαια τους εργαζόμενους, μου δόθηκε η δυνατότητα και αποχώρησα χάνοντας βέβαια αρκετά δικαιώματά μου, παράλληλα όμως πληρώνοντας ο ΟΤΕ κάθε είδους οικονομική επιβάρυνση στα ταμεία μέχρι και το 2012 που θα αποχωρούσα με τριακονταπενταετία.

Αναγνωρίζω ότι η πατρίδα μας περνά δύσκολες καταστάσεις, υπάρχουν πολλοί άνεργοι κλπ και για τον λόγο αυτό αγογγύστως δέχθηκα την ειδική εισφορά αλληλεγγύης το 2010. Ας πούμε ότι μπορώ να δεχθώ και κάποια ακόμη επιβάρυνση του 1 ή 2 % όπως ακούγεται και γράφεται. Όμως επειδή τυχαίνει να είμαι κάτω των εξήντα ετών το να επιβαρυνθώ και με επί πλέον 10% μου είναι αδιανόητο. Από που προκύπτει ότι ο μεγαλύτερος των εξήντα ετών έχει μεγαλύτερες ανάγκες. Το φυσιολογικό είναι αυτές να υπάρχουν στους μικρότερους (μικρότερα παιδιά που σπουδάζουν κλπ). Ποιό σύνταγμα δίνει το δικαίωμα αυτών των διαχωρισμών; Γιατί μας ωθείται στην δικομανία ; Ποιά λογική και ποιός σατανικός εγκέφαλος το σκέφθηκε αυτό. Σίγουρα κάποιος σύμβουλος άσχετος με την πραγματικότητα και όχι βέβαια εσείς που σας τιμά η ιστορία σας στον υπηρεσιακό και συνδικαλιστικό βίο σας.
Επειδή έχω πληρώσει όλες τις εισφορές μου, δεν έχω φοροδιαφύγει ποτέ έτυχε όμως να κάνω χρήση νόμου της πολιτείας πρέπει να το πληρώσω με γενναίο πετσόκομα της σύνταξής μου κατά 20%; Είναι αυτό δίκαιο, εμπεδώνει αυτό στους πολίτες το σεβασμό στο κράτος, την τήρηση των νόμων και των υποχρεώσεων ; Μήπως τελικά πρέπει να πω στερνή μου γνώση να σ' είχα πρώτα και να συμβουλεύσω τα παιδιά μου να φοροδιαφεύγουν , να κλέβουν, να μην σέβονται την πολιτεία και τους εκπροσώπους της; Και εν πάσει περιπτώσει γιατί θα πρέπει όλοι οι Έλληνες όταν συνταξιοδοτούνται να παίρνουν τα ίδια χρήματα όταν ο ένας πλήρωνε (άν πλήρωνε) στο ταμείο του την ελάχιστη εισφορά και ο άλλος την ανώτατη όπως εγώ 36% μαζί με τον εργοδότη μου;

Θα εκτιμούσα ιδιαίτερα αν είχα μια απάντηση σε αυτή μου την αγωνία και την πίστη πως θα είναι παντελώς άδικο αν γίνει πράξη ό,τι ακούγεται και γράφεται Θεωρώ ότι και σεις δεν μπορείτε να τα δεχθείτε αυτά και έστω και την τελευταία στιγμή θα συμβάλετε στο να παραμείνουν απλώς σενάρια.

Με τιμή

Θεόδωρος Μακρής
Κλεισθένη 4Β 45333 Ιωάννινα
κινητό 6974500746
27-5-2011