Γρηγόρης Στογιάννης

Καλημέρα συνάδελφοι
να περνάτε καλά

Για την αποφυγή τυχόν παρεξηγήσεων σχετικά με την κράτηση Ταπ ασθενείας , θα ήθελα να διευκρινήσω κάποια πράγματα που ρώτησα έμαθα και επιβεβαίωσα .
Η λάθος κράτηση εγινε σε καποιους συναδελφους τους περασμένους μήνες και στην τωρινη σύνταξη τακτοποίηθηκε και τους αποδόθηκαν τα παρακρατήθέντα .
Συγκεκριμμένα το Ταμείο στελνει τις εγγραφές στην Πληροφορική του ΟΤΕ και με τον ιδιο τρόπο εστειλε και τις διορθώσεις τον επόμενο μήνα δεν μπορούν να γίνουν δυναμικά και εξω απο την διαδικασία. Θυμιζω οτι το Ταπ ασθενείας μας το πληρώνει ο ΟΤΕ για μας τους 700 οσιους μεχρι την συμπλήρωση της 35ετίας μας συμφωνα με την εθελουσία έξοδο .
Πολλοί όμως συναδελφοι που δεν ειχαν δηλωσει πριν φύγουμε 'να εξαιρεθεί ο χρόνος σχολής προσωπικού ' απο την γενικη υπηρεσιακη αρχαιότητα και να υπολογιζεται απο την ημερομήνια πρόσλήψης , εχουν ηδη απο τον Νοέμβριο του 2010 περιπου που ηταν που αρχισαν οι σχολές της σειρας μας , να επιβαρύνονται με την κρατηση ασθένειας λογω συμπληρωσης 35ετίας . πχ εγω ζητησα να εξαιρεθεί η σχολη μου( Νοεμβριος του 76) 6μηνες και 15 μέρες και η ΓΥΑ μου υπολογιζεται στις 24-6-1976 +35 = 24-6-2011 θα αρχισω να χρεωνομαι εγω την κράτηση του 5% ασθένειας για μένα επι των τακτικών αποδοχών και 0,5% για καθε επιπλέον προστατευόμενο μέλος . Σειρές μου ομως που δεν το δηλωσανε αρχισαν να τους κρατανε για αυτο εχουν και μειωσεις αναδρομικές της ταξεως των 600 ευρω περίπου.Μετα θα εχουν την σταθερη κρατηση την μηνιαία .
Γι αυτο ειπαμε οσοι ειχαν δηλωσει εξαίρεση του χρονου κακως τους κρατήσανε οι αλλοι καλώς διοτι ήρθε το πληρωμα του χρόνου . Αυτό πρεπει να εχουμε στο μυαλό μας και νομιζω μην τους ζαλισουμε στον οτε και ταπ οτε ολοι πρεπει να θυμόμαστε αν ζητησαμε εξαίρεση η οχι . Αυτά καλη συνεχεια καλο πάσχα. να ξερετε οτι , οτι μαθαίνουμε το μοιραζόμαστε με όλους . ( την πληροφορια μου την ειχε δωσει ο συναδελφος 700οσιος Αποστολοπουλος εγω δεν το ηξερα για αυτο και το ανεβασα στο blog για ενημερωση ) υγ: φιλε Μάκη ρώτησα και μου ειπαν οτι εκλεισες 35ετια 5/12/10 για αυτο σου κρατήσανε αν ειναι λάθος , μίλησε με Ταπ οτε . με εκτιμιση Γρηγόρης Στογιαννης 6974 828260 gstogiannis@ote.gr .