Γρηγορης Στογιαννης

ΛΑΦΚΑ και ξερο ψωμί..

Συναδελφοι καλημερα

Κατ αρχας θα ηθελα να πω οτι συμφωνω απολυτα με την αγανακτηση και το ξεσπασμα του φιλου μου Κώστα Πατήλα και τον κατανοώ απόλυτα . Κατι πρεπει να κανουμε δεν ξερω γιατι ο κοσμος λουφαζει γιατι φοβαται κατι χειροτερο? και σου λεει δεν βαριεσαι τοσα μου παίρνουνε και παλι καλά...τι να πώ . Δύναμη φιλε Κώστα ιδιως τωρα που περνάς και ενα μεγαλο καναλι και ευχομαι απο ψυχής Περαστικά και θα ειναι , απλως λιγος χρονος χρειαζεται..

Δευτερον πριν ακομη ,εμεις τουλαχιστον οι 200οσιοι, πριν καταλαβουμε τι συνταξη παιρνουμε ηρθε η μειωση του ΛΑΦΚΑ [( αληθεια μηπως ξερει κανεις τι γινεται με τον Μαντελη , Τσοχατζοπουλο , Βοσκοπουλο , βατοπεδια κλπ..δεν ασχοληθηκα ποτε με συνδικαλιστικα αλλα μου την δινουνε αυτοι που ειναι επανω ακομη και την σχετικη 'προκηρυξη ' που αναφερεται σε μεγαλοδημοσιογραφους την περνανε bye μεσα σε τρια λεπτα και πανε σε αλλα ...(θυμηθειτε και εμας πως μας αντιμετωπιζανε οταν τους στελναμε emails kai σχετικα με την μην αποδοση της συνταξης μας , περιφρονητικα παραπλανητικα και μειωτικα 'εσεις ειστε προνομιουχοι "...τελος να τοκλεισω μην με πιασει το τρελο μου ) και μας μπουμπουνισε την συνταξη προς τα κατω ..

Ενημερωτικα επειδη πολυ μου το ζητησατε σας λεω οτι : Η Εισφορά Αλληλεγγύης Συνταξιούχων (ΛΑΦΚΑ) υπολογίζεται στο συνολικό ποσό της σύνταξης στις τακτικες αποδοχες τις ακαθαριστες και καθορίζεται ως εξής :

α. Για συντάξεις από 1.400,01 € έως 1.700,00 € ποσοστό 3%
β. Για συντάξεις από 1.700,01 € έως 2.000,00 € ποσοστό 4%
γ. Για συντάξεις από 2.000,01 € έως 2.300,00 € ποσοστό 5%
δ. Για συντάξεις από 2.300,01 € έως 2.600,00 € ποσοστό 6%
ε. Για συντάξεις από 2.600,01 € έως 2.900,00 € ποσοστό 7%
στ. Για συντάξεις από 2.900,01 € έως 3.200,00 € ποσοστό 8%
ζ. Για συντάξεις από 3.200,01 € έως 3.500,00 € ποσοστό 9%
η. Για συντάξεις από 3.500,01 € και άνω , ποσοστό 10%

καλό καλοκαίρι

Στογιαννης Γρηγορης
gstogiannis@yahoo.gr
6974 828260
Αθηνα 28-7-2010

ΥΓ:( δεν ξερω οταν περναει το πλαφον των 2792 αν υπολογιζεται εκει η στο συνολο πριν το πλαφον αν το ξερει κανεις η το υπολογιζει απο την συνταξη του ας το απαντησει ,- εγω δεν εχω παρει την δικη μου ακομη διοτι δεν μου κανανε εδω και ενα μηνα ακομη την διασυνδεση με τον λογαριασμο που τους ειχα ζητησει - )

δευτερον καποιοι συναδελφοι δεν εχουν καταλαβει οτι μας εχει κοπει ο 13 και ο 14οΣ δηλαδη χριστουγεννα , πασχα επιδομα αδειας και λεω αληθεια.

τριτον γιατι 'βουβαθηκε' το blog που ειναι εκεινο το νευρο και η δυναμη που εβγαζε ο καθενας μας ??!!!