Γ. Κορδίας

Αγαπητοί συνάδελφοι,
Επιτέλους η δικαίωση μας είναι γεγονός. Τώρα είμαστε ήρεμοι και σκεφτόμαστε την επόμενη μέρα.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ οφείλω, και πιστεύω ότι οφείλουμε όλοι μας, στους συναδέλφους που πίστεψαν στο δίκαιο αίτημα μας που ταλαιπωρήθηκαν, που κουράστηκαν, που ήρθαν σε σύγκρουση με φίλους και συναδέλφους, που εκτέθηκαν σε υπηρεσιακούς και μη παράγοντες, που έφθειραν την υγεία τους. Προσωπικά δεν τους γνωρίζω δεν τους έχω συναντήσει ποτέ παρά μόνο τον συμμαθητή μου στην σχολή προσωπικού τον Γιώργο τον Θαλασσινό μια φορά πριν από αρκετά χρόνια.
Τους θεωρώ όμως δικούς μου ανθρώπους και τους
Ε Υ Χ Α Ρ Ι Σ Τ Ω
Τώρα για τη διαδικασία της απόλυσης μας έχω να παρατηρήσω τα εξής όσον αφορά το Ταμείο Αρωγής

α) για την συμπλήρωση της 35ετίας σύμφωνα με το άρθρο 44 παράγραφος 2α του ΕΚΠ-ΟΤΕ προσμετράτε και ο χρόνος φοίτησης στην Σχολή Προσωπικού εκτός αν ο ενδιαφερόμενος με αίτηση του 3 μήνες πριν την ημερομηνία απόλυσής του ζητήσει να μην προσμετρηθεί

β) Για μένα προσωπικά που έχω προσληφθεί στις 5-11-1977 θα συμπλήρωνα την 35ετία στις 5-11-2012 προσμετρούμενου όμως του χρόνου φοίτησης στη Σχολή Προσωπικού την συμπληρώνω 3-4-2012.
Αυτό σημαίνει ότι ο ΟΤΕ θα καταβάλει τις εισφορές εργαζόμενου και εργοδότη στο Ταμείο Αρωγής μέχρι τις 3-4-2012 και όχι μέχρι της 5-11-2012 άρα θα είμαι Ασφαλισμένος στο Ταμείο από 1-1-1986 έως 3-4-2012 και όχι μέχρι της 5-11-2012 άρα 7 μήνες λιγότερο και αν χρειαστεί να κάνω αναγνώριση χρόνου ασφάλισης το 7μηνο αυτό θα πρέπει να το καταβάλλω ο ίδιος

γ) αυτό που δεν γνωρίζω είναι κατά πόσο αυτό θα ληφθεί πρακτικά υπόψη στην τελική ημερομηνία απόλυσης μας σύμφωνα με την 427/317/20-5-2009 ΕΕ

ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΟΜΩΣ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΤΟΜΙΚΗ ΤΟΥ ΥΠΟΘΕΣΗ ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ ΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΜΙΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ

Τέλος σας ευχαριστώ για την φιλοξενία και είμαι στην διάθεση σας για κάθε παρατήρηση και υπόδειξη

Κορδίας Γεώργιος
Τεχνικός Ασφαλείας ΟΤΕ
Τηλ 6972259967 και VPN 495365