Γ. Τουμπουλίδης

Συνάδελφοι επειδή γράφω για πρώτη φορά μη νομίσετε ότι δεν παρακολουθώ και δεν ενημερώνομαι απο το blog.('Εχω πάρει μάλιστα πολλές χρήσιμες πληροφορίες και ευχαριστώ τους συναδέλφους γι' αυτό)
Γράψατε μερικοί για την ανάγκη συνάντησής μας (όπως και θεσ/νίκη).Πάντα ήμουν σε αναμονή.
Θα κατέβαινα τώρα στην Αθήνα,αλλά πολλά τα χιλιόμετρα.
Όμως ο κόμπος 'εφτασε στο χτένι με τους συλλόγους μας και την Ομοσπονδία, γιατί επειδή αφορήσανε τον Παναγόπουλο και τον Οικονόμου (που υπογράψανε την Εθελουσία) φοβούνται μη κατηγορηθούν και γι΄ αυτό μας ''γράψανε''.
'Εχω πάρει χαρτί απο τον ΟΤΕ που φεύγω οριστικά και υποχρεωτικά 12-11-2010.
Αντί λοιπόν να βοηθήσει η Ομοσπονδία να αρθούν μερικές αδικίες κάνει τον ......Κινέζο.(Φύγανε πάρα πολλά άτομα που ήρθαν στον ΟΤΕ μετά απο μένα επειδή έτυχε να γεννηθούν πρίν το 1955,
Εγώ όμως γεννήθηκα το 1956, έκανα και 28 μήνες φαντάρος (ήμουν βλέπετε εθνικόφρων)στην σχολή του ΟΤΕ το 1975 και διορισμό τον Μάϊο του1976.Ενώ έπρεπε με τις υπάρχουσες διατάξεις και την εθελουσία νά ήμουν ήδη εδώ και δύο χρόνια συνταξιούχος, ακόμη περιμένω να φύγω.
Είμε μαζί σας , σε ότι αποφασίσετε.
(Συντονιστική Επιτροπή, Δημιουργία συλλόγου, μηνήσεις κατά παντός υπευθύνου [ακόμα και κατά της δικαιοσύνης στην Ε.Ε. για κωλυσιεργία και χρονοτριβή για εκδίκαση της υπόθεσης που αφορα τόσα άτομα] δημιουργία αρχείου των στοιχείων ολων των συναδέλφων και ορισμό υπευθύνου ανά περιφέρεια, ώστε να έρχεται σε άμεση επαφή με το συντονιστικό μας όργανο γιά γρήγορες ενέργειες,ενημέρωση κ.λ.π.)
Στη διάθεσή σας και ότι αν μπορώ να βοηθήσω.
ΤΟΥΜΠΟΥΛΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΡΑΜΑ 14/4/2008
ΤΗΛ.2521056185
Κινητό 6973770924
Υ.Γ Ήδη είμαι αγανακτισμένος με την Ομοσπονδία. Έπρεπε εμείς ήδη να έχουμε φύγει και να προσπαθήσει και για άλλους πριν έρθει η D.T. και ξέρουμε την πολιτική της για το πτοσωπικό. Πιστευώ οτι είναι καλύτερο να φύγεις με εθελουσία παρά με ΑΠΟΛΥΣΗ.