Ε. Κουλαυτάκης

Οι αδικημένοι της εθελουσίας ανήκουν σε τρείς κατηγορίες !

       1.    Σε αυτούς που διορίστηκαν στον ΟΤΕ τα έτη 1976 και 1977 πήγαν μετά στο στρατό και γύρισαν για να συνεχίσουν την καριέρα τους στον ΟΤΕ.
Αυτοί οι συνάδελφοι έχουν το 2012  35ετη προυπηρεσία στον ΟΤΕ αλλά στο ΤΑΠ-ΟΤΕ έχουν 33 ή 34 χρόνια ασφάλισης δηλαδή δεν έχουν 35 ασφαλιστικά χρόνια .

2.        Είναι αυτοί που διορίστηκαν στον ΟΤΕ τα έτη 1976 και  1977 έχουν ενδιάμεσα την στρατιωτική θητεία όπως η πρώτη κατηγορία αλλά επειδή η μοίρα το έφερε να εργάζονται από δώδεκα χρονών (χωρίς υπερβολή αυτό) έχουν και κάποια χρόνια ένσημα του ΙΚΑ με τα οποία συνταξιοδοτούνται με βάσει την διαδοχική ασφάλιση πρίν το 2012 με πραγματική και ασφαλιστική 35ετία . Ως γνωστόν αυτή η κατηγορία έχει δικαιωθεί δικαστικά αλλά και από το ΤΑΠ ΟΤΕ .

     3.   Υπάρχει όμως και μία κατηγορία συναδέλφων που πιστεύω πως είναι οι πιο αδικημένοι από όλους .
Θα σας αναφέρω το παράδειγμα του φίλου μου και συμμαθητή μου στην Σιββιτανίδειο Χρήστου Κοσμ…..
Διορίστηκε λοιπόν στον ΟΤΕ τον Ιούνιο του 1978 και επειδή εργαζόταν από μικρός έχει 3 χρόνια ΙΚΑ δηλαδή συνταξιοδοτείται κανονικά  με 35ετή πραγματική και ασφαλιστική προυπηρεσία στα τέλη του 2011 .

Εγώ Διορίστηκα στον ΟΤΕ το 1977 έχω 2 χρόνια ΙΚΑ από τα 6 χρόνια συνολικά δουλειάς και ανήκω στην δεύτερη κατηγορία.

Τον φίλο μου τον Χρήστο δεν τον αφήσαν ούτε αίτηση να κάνει παρ ΅ολο που συνταξιοδοτήται  το 2011 όπως και εγώ .
Που θα βρεί το δίκιο του;
Σε ποιόν δικαστή να πει πως ο αρμόδιος υπάλληλος δεν δεχόταν την αίτηση του;
Εσείς έχετε μια ελπίδα !
Ο Χρήστος καμία !!!

ΦΙΛΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΚΑ
ΣΤΡΑΤΟΣ ΚΟΥΛΑΥΤΑΚΗΣ