Θεόφιλος Καπέλης

Συνάδελφοι,

Με αφορμή τις απόψεις του συναδέλφου Γιώργου Σκιαδά έχω να πω τα εξής:

Φίλε Γιώργο, διαβάζοντας κάποιος τα γραφόμενά σου βλέπει όντως ότι σε μεγάλο βαθμό έχεις δίκιο για αυτά που λες.

Έχω ενστάσεις όμως.

Επειδή όπως έχω αναφέρει και στα προηγούμενα που έχω γράψει, δεν είχα ποτέ ιδιαίτερες σχέσεις με συνδικαλιστές,

έτσι λοιπόν δεν γνωρίζω και όλους όσους διετέλεσαν συνδικαλιστικά στελέχη και ίσως την ’’πάτησα’’ σχετικά.

Αν ήξερα με κάθε λεπτομέρεια για τον καθένα και τα κατορθώματά του στο παρελθόν, πρώτος πρώτος θα απαιτούσα

να μην εμπλέκονται ούτε στη επιτροπή πρωτοβουλίας αλλά θα πρότεινα επίσης να μην είναι ούτε καν υποψήφιοι για την ηγεσία

του κινήματος εφ’ όσον αυτό τελικά γίνει πραγματικότητα. Υπάρχουν τρόποι για να γίνει αυτό, θέληση να υπάρχει.

Ας είναι μόνο μέλη, γιατί αυτό τουλάχιστον δεν μπορούμε να τους το αρνηθούμε.

Και δεν καταλαβαίνω φίλε Γιώργο γιατί δεν αναφέρεις τα ονόματα των πρώην συνδικαλιστών και μας βάζεις σε σπαζοκεφαλιές.

Εγώ δεν θα είχα πρόβλημα να αναφέρω ονόματα και να πω τι γυρεύει στην επιτροπή πρωτοβουλίας ο Καπέλης π.χ., αυτός επί χρόνια

ήταν συνδικαλιστής και φανατικός με το ΠΑΣΟΚ ή τη ΝΔ κλπ. κλπ.

Τι θα μου έκαναν δηλαδή αν ανέφερα τα ονόματά τους; Μήνυση για συκοφαντία;

Όποιοι δεν είναι δυσαρεστημένοι από τον υπάρχοντα σύλλογο ας μην ασχοληθούν με την πρωτοβουλία αυτή.

Ο υπάρχων σύλλογος ούτε αλλαγή καταστατικού δεν προτίθεται να κάνει.

Ας περιμένουν οι μη δυσαρεστημένοι λοιπόν να γίνουν οι επόμενες εκλογές του συλλόγου, μετά από ΤΡΙΑ (3) χρόνια !!!

για να αλλάξουν κάτι.

Όσον αφορά τι περισσότερο μπορεί να κάνει αυτό το κίνημα, παραπέμπω σε άρθρο σχετικό με αυτά, του Φώτη Τσιρίδη από Λαύριο,

στο blog sintaxiouhos.blogspot.com

ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ; σε αυτά που λέει…

Επίσης φίλε Γιώργο αυτά που έγραψες πολύ ωραία και εμπεριστατωμένα ήταν, αλλά γιατί δεν ήρθες σε μια συγκέντρωσή μας να

λάβεις το λόγο και να τα πεις εκεί μπροστά; εγώ πρώτος θα σε χειροκροτούσα.

Ευχέρεια στο λόγο φαίνεται ότι έχεις και μάλιστα δεινή.

Εγώ προσωπικά θα σε πίεζα να πεις και ονόματα και θα υποστήριζα και τις θέσεις σου.

Ή θα τα βρίσκαμε όλοι μας ή θα το διαλύαμε.

Τελευταία ένστασή μου (και άποψή μου) είναι το άστοχο σχετικά με τη γλώσσα και το χειρισμό της και καταλαβαίνω ποιόν

στοχοποιεί, αλλά η γνώμη μου είναι ότι όποιος είναι άπαιχτος στο χειρισμό της γλώσσας και ρήτορας δεν σημαίνει απαραίτητα

ότι είναι ικανός και σε όλα, ή ότι ΘΑ ΘΕΛΕΙ να είναι ικανός.

ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ;

Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΦΟΒΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΗΠΩΣ ΔΙΑΣΠΑΣΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΣΥΛΛΟΓΟ;

ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ… Ε!!! ΚΑΙ ;

ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΜΑΣ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΠΟΣΑ ΑΚΟΜΑ ΘΑ ΜΑΣ ΚΟΨΟΥΝ;

ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΜΑΣ.

ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΩΡΑ ΕΙΤΕ ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ ΕΙΤΕ ΟΧΙ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ.

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑ ΤΙΠΟΤΑ.

Θεόφιλος Καπέλης.