Γρηγορης Στογιάννης

ΚΑΛΗΜΕΡΑ Συνάδελφοι

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥς ΤΟΥΣ ΔΗΜΗΤΡΗΔΕς , ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (Την πατριδα μου επιτρεψτε το μου) ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΕ ΣΕΝΑ ΔΗΜΗΤΡΗ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ 'ΚΑΠΕΤΑΝΙΕ' ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΣΟΥ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΣ .

Σ ευχαριστω και προσωπικα για τα 20 χρονια συνεργασιας μας στην Πληροφορικη του ΟΤΕ. (ελπιζω να μην τα κόψεις αυτα για σενα προσεχε!!! γιατι θα το στειλω στον φιλο μου τον Γιαννη τον Μυλωνα στην Πατρα να το κοινοποιησει ιδιωτικα!!)

Ενημερωτικα :

α. για τους υπολοιπους 200οσιους που εχουν απαντησει στην επιστολη του ΤΑΥΤΕΚΩ ή δεν είχαν ζητήσει να αναγνωρίσουν χρόνο συντάξιμο

Η ΠΛΗΡΩΜΗ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΗΣ-ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΣΤΙΣ 10-11-2010 ΗΜΕΡΑ ΤΕΤΑΡΤΗ , ( ΑΝΑΔΡΟΜ. + Δ.Χ. + 11Ος + 12Ος ) ,

ΤΟ ΧΑΡΤΑΚΙ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΤΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΜΗΝΑ, ΛΙΓΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ.

β. Μου εστάλη απαντητικη επιστολη απο το ΙΚΑ ΕΤΑΜ στην ενσταση που εκανα για το πλαφον, ΛΑΦΚΑ Και 13 και 14 μισθο, αιτιολογόντας τις περικοπες αναφέροντας τους σχετικούς νόμους. (απο εδω και περα ειναι θεμα των δικηγόρων , ποτε θα ξεκινήσουν τις σχετικές αγωγές)

γ.Μου ήρθε και φανταζομαι και σε πολλους αλλους, νέο εκκαθαριστικό σημείωμα της εκτακτης εισφορας που μας ειχαν επιβαλλει λογω του εφαπαξ, ανακαλώντας το εκτακτο ποσο που μου ειχαν επιβάλλει .

δ. εχει κανει κανεις καμμια κινηση για εγγραφη στο συλλογο συνταξιούχων ? η με την επιπλεον ιατρικη περιθαλψη ( αντιστοιχη της Αγροτικης που ειχαμε σαν ενεργοι στον ΟΤΕ )περαν του ΤΑΠΟΤΕ? Αν εχει κανεις καμμια αποψη πρόταση ας την εκθεσει στο blog να το ζωντανεψουμε και λίγο

ευχαριστω καλη συνεχεια σε όλους

Καλό χειμώνα να εχουμε

Γρηγορης Στογιάννης 26-10-2010

Αθήνα

gstogiannis@yahoo.gr

6974 828260