Α. Ελισσαίου

Κύριε Υπουργέ

Με αφορμή την δημιουργία του blog των πρώην εργαζομένων υπό συνταξιοδότηση θα ήθελα να σας ενημερώσω οτι την ερχόμενη Δευτέρα η ΕΤΕ ξεκινά τις προβλεπόμενες διαδικασίες λόγω της καθυστέρησης εξόφλησης των δόσεων του δανείου για την επισκευή του σπιτιού στο οποίο στεγάζεται η οικογένεια μου.
Ο γιος μου σπουδάζει στην ΑΕΝ Κύμης και αυτό έχει ένα κόστος που μαζί με τα άλλα τρέχοντα έξοδα της οικογένειας έχει σαν αποτέλεσμα να γίνεται εξαιρετικά δύσκολη η εξόφληση των δόσεων του δανείου. Στο έγγραφο που σας επισυνάπτω φαίνεται η οικονομική κατάσταση στην οποία έχω περιέλθει.
Σε λίγες ημέρες θα είμαι και εγώ ένας από αυτούς που γεμίζουν τα παράθυρα της πρωινής ζώνης των Τηλεοπτικών καναλιών και αυτό γιατί κανείς από σας δεν αναλογίζεται το μέγεθος του προβλήματος στο οποίο έχουν περιέλθει επτακόσιοι συνάνθρωποι σας χωρίς αυτό να είναι επιλογή τους.
Σας παρακαλώ δείτε το θέμα. Είναι άδικο όλοι εμείς που υπηρετήσαμε τις Τηλεπικοινωνίες από όλες τις θέσεις να βρισκόμαστε επαίτες.

Αθανάσιος Ελισσαίου
Σκάλα Πάτμος
Τηλ.:6974640188