Γρηγόρης Στογιάννης

καλημερα συναδελφοι
χριστος ανεστη χρονια πολλα .

Ελπιζω να περνατε καλά .
Πιστεύω νωρίς 'ξεχαστήκαμε' .. Θυμαμαι την σχεση περυσι οταν παλευαμε τετοιο καιρο να περασουν οι αγωνες μας και να μας αποδοθουν οι συνταξεις μας. Υποσχόμασταν πολλά στην μεταξύ μας επικοινωνία αλλα δυστυχώς όλα σβήσανε σιγά σιγά.
Πιστεύω οτι αν θελουμε να κρατήσουμε την επικοινωνια μας θα μπορουσε το blog μας( εφοσον το αντέχει και συμφωνεί ο 'καπετανιος' ο Δημητρης ο Αποστόλου) να αποτελει σημείο καταθεσης πληροφοριων ,γνωσης και απόψεων για πολλα θεματα , χωρις να φθανουμε σε ακραία πράγματα.
Αφορμή μου δόθηκε με την εκκληση του συναδελφου, 'καποιος απο τους 700οσιους γνώστης των φορολογικών ΄ να πληροφορήσει και τους υπολοιπους αλλα,,,,
όπως και η μη αντιδραση μας στο πόλυ σπουδαίο τολμημα-εγχείρημα , αδιανοητο κατ εμέ και ταυτόχρονα με φιλανθρωπικό σκοπό για το 'χαμόγελο του παιδιού' του συναδέλφου 700οσιου Κωστα Μανατάκη με τον 'Διαπλου του Αιγαίου απο Ερετρια μεχρι Κρήτη' με καγιακ!!!????!!! Πιστευω οτι πρεπει να τον ενισχυσουμε ηθικα ειτε με προσωπικα email η μεσω του blog μας. Απο μενα Κωστα 'συγχαρητηρια σε θαυμαζω ' μπραβο σου .
Και για να ενισχυσω λιγο τα προαναφερομενα μου εγω θα κατεθετα τον πονο μου για την αδικια που εγινε στην ομαδα μου. Eπιγραμματικα ενα e mail που εστειλα στα καναλια επο super league κλπ ' ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΤΕ Ο ΜΠΙΝ ΛΑΝΤΕΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΒΡΕΘΗΚΕ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΤΗΚΕ .... ΕΙΝΑΙ Ο 103χρονος ΗΡΑΚΛΗΣ ......"
πολύ δύναμη και καλή συνέχεια ...να εχουμε...

με αγαπη
Γρηγόρης Στογιάννης
Αθήνα
7-5-2011
gstogiannis@yahoo.gr